W3LAB
Rendszer üzenet
-

Tel./fax: +36 1/ 375-8154 | info@viragposta.hu
Follow us on Facebook Google Plus YouTube

Gyakran ismételt kérdések

Virágposta kedvezménykupon! Hogyan lehet beváltani?

Az egyes reklámjainkban, hírleveleinkben feltűnő kuponkódok felhasználásával kedvezményesen is vásárolhat nálunk! Részletek a 01.-es pontban a Főbb témakörök alatt.

Bevezető
Az alábbiakban igyekszünk egyszerű és gyors válaszokat adni az elmúlt 15 évben leggyakrabban felmerült kérdésekre. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy az ebben a rovatban található egyszerű és praktikus válaszok nem helyettesítik, és nem írják felül a Vevőszolgálat menüpontban található hivatalos “Általános Szerződési és Felhasználási feltételek”-et.

A főbb témakörök
1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések
2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések
3. Garanciával és minőséggel kapcsolatos kérdések
4. Kiszállítással kapcsolatos kérdések
5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

01. Újdonság: itt a Virágposta kedvezménykupon!
Egyes reklámjainkban, hírleveleinkben meg fognak jelenni kuponkódok, amiknek a felhasználásával kedvezményesen vásárolhat. A kuponok mellett feltüntetjük az értéküket - ami lehet forint vagy százalékos kedvezmény -, a felhasználás feltételeit, ha vannak ilyenek (határidő, min. rendelési érték, melyik kategóriára vonatkozik, vonatkozik-e akciós termékre stb.) A kuponkódot a "Virágküldés" gombra kattintás után a megrendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetési mód, kupon kód" lapon kell megadni. A kupon beírása után a "beváltom a kupont" gombra kattintva a rendszerünk ellenőrzi a kupont. Ha érvényes, akkor a virág árából levonja a kedvezményt és annyival kevesebb lesz a fizetendő végösszeg Nevetés. Figyelem! Százalékos kedvezményt csak a virágok árából számolja a rendszer, vagyis a szállítási díjból nem kerül kedvezmény levonásra.


1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan küldhetek virágot?
A virágküldés legegyszerűbb és gyorsabb módja, ha webáruházunkban kiválasztja a küldeni kívánt virágokat. Rendszerünk végig vezeti a vásárlási folyamaton, Önnek csak néhány kérdésre kell válaszolnia. A nem több, mint két percig tartó művelet végére mi már tudni fogjuk hova kell szállítani álmai virágcsokrát. Az Önnek tetsző virágcsokor kiválasztása után kattintson a pink “Virágküldés” gombra, a virág a kosárba kerül, ezután akár regisztráció nélkül is megadhatja a címzett és a kiszállítás adatait. Virágai mellé ajándék kísérőkártyát adunk, amire az Ön személyes üzenetét is ráírjuk. A mindig friss virágokat az Ön által meghatározott időpontban és helyre szállítjuk.

Rendelhetek-e személyesen? Rendelhetek-e telefonon?
Bár a rendelések leadásának a legkényelmesebb, legmegbízhatóbb modja az online, webshopunkban megaditt megrendelés, igen, üzletünkben Budapesten a Budaörsi út 5-ben személyesen is felvesszük virág megrendelését. Igen. Az 1/375-8154-es budapesti számon telefonon is szívesen felvesszük megrendelését reggel 9 és 18.30 között.

Hova küldhetek virágot?
Virágküldést Magyarország csaknem egész területére vállalunk, azokra a településekre melyek szerepelnek ebben a település listában. (Ide be kell tenni a legördülő menüt) Ha a település nevét nem találja a “település listánkban”, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat. Igyekszünk segíteni.

Bármit küldhetek bárhova?
Oldalunkon megtalálhat olyan egyedi, különleges összetevőket tartalmazó kompozíciókat, amiket ugyanabban a formában csak Budapestre és vonzáskörzetébe tudunk szállítani. Az Országos virágküldést részben helyi partnerüzleteink segítségével biztosítjuk. Partnereink árukészlete eltérő lehet, ezért nem küldhető bármelyik virág bárhová az országban. Termékeinknél a képek mellé odaírtuk, hogy melyek az “Országosan küldhető” virágok (amelyek kiszállítását bárhova kérheti) és melyek a “Csak Budapestre és vonzáskörzetébe küldhető” virágok. Kérjük, a választásnál ezt mindenképpen vegye figyelembe. Ellenkező esetben helyi partnereink a virágot a helyi készlet függvényében állítják össze, hogy az eredetihez minél inkább hasonlító végeredményt kapjanak. Az egyes összetevőkben ilyenkor előfordulhat változás, de az érték és a minőség ilyenkor sem csorbul.

Mi számít Budapest vonzáskörzetének?
Budapest vonzáskörzetébe a Virágpostánál az alábbi települések tartoznak.
Ide a Budapesti központból az összes kínálatunkban szereplő virágot tudjuk szállítani a feltüntetett szállítási díj ellenében.



Külföldre is küldhetek virágot?
A Virágposta elsősorban Magyarország területére szállít, eze kívül néhány határainkhoz közeli településre is kiszállítjuk virágküldeményét (Pl. Wiener-neustadt, Komárno). Kérjük, pontosítás végett vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Más európai vagy tengeren túli címre jelenleg személyes megrendeléssel budapesti irodánkban tudunk megrendelést felvenni, legalább 4 munkanappal a kiszállítás dátuma előtt.

Külföldről is küldhetek virágot?
Igen. Semmi akadálya, hogy külföldről rendeljen virágot. A világ bármely részéről örömmel várjuk megrendelését.

Megadhatom, hogy mikor szállítsák ki a virágokat?
Igen. A kiszállítás időpontját Ön határozhatja meg. Hétfőtől szombatig 9 és 20 óra között szállítunk, ezen időtartamon belül adhatja meg szállítási igényét. Javasoljuk, hogy kiszállítási időpontként minimum 2-3 órás időintervallumot jelöljön meg. Igényeit maximálisan figyelembe vesszük, de percre pontos kiszállítást nem tudunk vállalni, plussz mínusz 30 perces eltérés előfordulhat.

Mai napra is küldhetek virágot?
Igen. Aznapi kiszállatást a hétfőtől péntekig a 13 óráig, szombaton a 11 óráig beérkezett rendelésekre tudunk vállalni. A 11 óra előtti kiszállításhoz a megrendelésnek előző nap 16 óráig kell megérkeznie.

Szállítanak-e vasárnap?
Vasárnap néhány kivételes alkalmat leszámítva nem szállítunk, ezért a vasárnapi megrendeléseket leghamarabb hétfőn teljesítjük.

Vasárnap is feladhatom a megrendelésemet?
A hét bármely napján, a nap 24 órájában rendelhet virágküldést webáruházunkból.

A koszorúkat kiszállítják a temetőbe?
Igen. A kegyeleti készítményeket (koszorúk, sírcsokrok, urna dísz, stb) minimum 30 perccel a szertartás előtt a helyszínre szállítjuk és elhelyezzük a ravatalnál. Koszorú és sírcsokor aznapi szállítását csak előzetes telefonos egyeztetés után tudjuk vállalni. Ilyen esetben kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat az 1/375-8154-es számon.

Napokkal előre rendelhetek virágküldést?
Igen. Semmi akadálya annak, hogy leadjon egy olyan rendelést, amit napok vagy akár hetek múlva kell teljesíteni. Válassza ki egyszerűen, hogy mit szeretne, rendszerünk végig vezeti az alig 2 perces rendelési folyamaton és Önnek már nincs is más dolga. Innen majd mi gondolkozunk Ön helyett. Figyeljük, mikor jön el a nagy nap, amikor átadhatjuk szerettének az Ön nagyvonalú ajándékát személyes üzenetével együtt.

A virágokat vázával/kaspóval együtt szállítják?
A virágcsokrok árai a vázát általában nem tartalmazzák. A virágtálak, kompozíciók ajándékkosarak, cserepes virágok általában a képen látható kaspót, tálat, kosarat is tartalmazzák. Ezeknél a termékeknél a leírásban ezt külön feltüntetjük. Természetesen, ezeket együtt is szállítjuk. Általában többi virágcsokrot is tudjuk vázával szállítani. Kérjük, hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink szívesen segítenek Önnek ebben is.

Milyen rejtett költségek vannak?
Nincsenek rejtett költségek. Az áruházban feltüntetett árak az áfát tartalmazzák. A csomagolásért, az ajándék üdvözlőkártyáért , koszorú esetén az ajándék szalagért nem számítunk fel díjat. Ugyancsak ingyenesen biztosítjuk a virágkompozíciókat védő csomagolást is.

Mi a különbség a “A” ’XS” “S”, “M”’,”’L”, “XL” betűvel jelölt  méretek között?
A betűk a virágcsokrok méretét jelölik. Az “A” méret általában azt jelenti, hogy ’ahogy a képen szerepel’, ezekből általában egy méret kapható. A többi betűjelnek megfelelő méret leírása szerepel a nagykép melletti bővebb leírásban. Ezt megrendelés előtt érdemes mindig elolvasni.

Mennyire pontosan mutatják a képek azt a virágcsokrot ami kiszállításra kerül?
Büszkék vagyunk arra, hogy a Virágposta kínálatában sok egyedi, különleges virágkompozíció található egyedi tartókban. Mindig törekszünk arra, hogy ezek a kompozíciók a képen látható összetevőkkel, formában készüljenek. Az oldalon található képek némiképp eltérhetnek a kiküldött csokortól. A virágok fajtája, mennyisége, a csokor színvilága, hangulata, minősége garantáltan ugyanaz. Mindig a minőséget tartjuk szem előtt, a legfrissebb virágokból készülnek csokraink, de előfordulhat, hogy az egyes virágok színárnyalata eltér, ami az esztétikai élményt nem befolyásolja, a csokor összhatása változatlan marad. A Budapestre és környékére szóló rendeléseket minden esetben mi magunk készítjük és szállítjuk, így garantáljuk a fotóval megegyező tartalmat.

Más virágokat/színt szeretnék, mint amik a webshopban láthatók, ez is megoldható?
Igen. Készséggel állunk rendelkezésére és bármilyen kívánságát, ötletét megvalósítjuk. Kérjük, hívja minket vagy látogasson be üzletünkbe a Budapest XI. kerület, Budaörsi út 5 címre. Akár képet is küldhet nekünk, ami alapján árajánlatot adunk és elkészítjük a kért virágot.

Személyes üzenetem is a virágok mellé kerülhet?
Igen. Minden virágcsokor mellé kísérőkártyát adunk ajándékba. A kártyát (szerelmes, névnapi, születésnapi, stb) választjuk ki, és természetesen lehetőség van arra is, hogy a kártyára az Ön szavai kerüljenek. A kártya névjegykártya méretű, diszkrét, elegáns borítékba helyezve tesszük a virág mellé.

Megtudja-e a címzett az én (vagyis a küldő) adataimat?
Mi az Ön által kiválasztott virágot és kiegészítőt szállítjuk ki, azzal az üdvözlőkártya szöveggel amit Ön megad. Ha a kártyán van aláírás, akkor természetesen azt is meg fogja kapni, ha nincs aláírás, akkor tőlünk semmilyen adatot nem kap a küldőről a címzett. Csak annyi információt kap, hogy a virágot a Virágposta készítette el és szállította házhoz. Többet semmilyen körülmények között sem.   Harmadik személynek se a küldőről, se a címzettről nem adunk ki információt.

Miért szükséges megadnom az adataimat?
A megrendelő adatainak megadására az áfás számla készítés törvényi kötelezettsége miatt van szükség. Azt viszont mi nem vizsgálhatjuk, hogy a vevőnket valóban Kossuth Lajosnak hívják-e . Vagyis, megadhat fiktív nevet is.

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?
A megrendelés folyamán rendszerünk néhány másodperc alatt létrehoz egy regisztrációt, ami történhet fiktív adatokkal is. Elegendő csak a virágok címzettjét pontosan megadni.

Miért érdemes regisztrálni?
Egyszerűsíti és olcsóbbá teszi a következő vásárlást. A regisztrált vásárlóink a vásárlás értéke után 2,5 % kedvezményt kapnak, amit florint pontok formájában jóváírunk és következő vásárlásnál beszámítunk. A regisztrációval egyidejűleg 500 florint pontot jóváírunk Önnek, amit akár az első  vásárlásnál 1:1 arányban forintokra válthat. Regisztrált ügyfeleink címzettjeinek adatait is eltároljuk, így azokat nem kell minden egyes alkalommal megadniuk, ezzel időt és energiát spórolnak. A megrendelő adataira szükségünk lehet akkor is, ha valamilyen oknál fogva (pl. téves cím) nem tudjuk kézbesíteni a virágokat.A regisztrációval egyidejűleg feliratkozhat újdonságokat, érdekességeket, akciókat tartalmazó hírlevelünkre is.

Mi az a florint pont és mire használhatom?
A Florint pont a Virágposta kedvezmény pontja, amit regisztrált vásárlóinknál nyilvántartunk és vásárlásnál pénz helyett felhasználható (1 Florint = 1 Forint). Regisztrált vásárlóink mindenegyes virágrendelés után a vásárlási érték 2,5 százalékát megkapják florint pontok formájában, amit aztán következő vásárlásuk alkalmával felhasználhatnak, azaz csökkenthetik vele a fizetendő összeget.

Hogy kaphatok dupla florint pontokat?
Ha a Virágpostás vásárlásainak értéke egy naptári hónapban eléri az 50.000 Ft-ot, akkor a hónapban kapott florint pontjait megduplázzuk.

Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésem?
A virágküldemény kiszállítása előtti munkanap 12 óráig van lehetőség a rendelés módosítására vagy esetleges törlésére ügyfélszolgálatai kollégáink segítségével. Törlésnél a befizetett összeget visszafizetjük, módosításnál pedig a módosított virágkompozíció árába beszámítjuk. Kérjük, hívja kollégáinkat a +36 (1) 375-8154 telefonszámon vagy írjon az info@viragposta.hu email címre.

Hogy kapom meg a számlát a megrendelésről?
A virágküldésről törvényi kötelezettségünk szerint minden esetben számla készül a megrendelési folyamatban Ön által megadott megrendelői vagy számlázási címre. Ezt az Ön által kért módon emailben vagy postai úton küldjük meg a számlát. A számlák kiküldése kéthetenkénti priódusokban történik. Ha hamarabb szeretné a számlát megkapni kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak az info@viragposta.hu címen. Ha Ön a megrendelés folyamán nem jelöli be, hogy kéri a számlát kiküldeni, akkor a számla nem kerül kiküldésre. A számla tartalmazza a rendelt virágcsokor nevét (Pl. “Vörös rózsa csokor”) a megrendelés számát, de a címzett adatait nem. A kiszállított virággal a címzettnek nem viszünk ki számlát.

2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogy fizethetek?
Bankkártyás fizetés: Dombornyomott VISA, Maestro és Eurocard/Mastercard kártyákat fogadunk el. A kártya adatokat a vásárlási folyamban a CIB Bank biztonságos oldalán kell megadni, azokat mi nem látjuk, nem férünk hozzá.
PayPal: PayPal regisztrációval rendelkező ügyfeleink a vásárlás során a PayPal oldalán indíthatják a fizetési tranzakciót
Előre utalálos fizetés (Banki átutalás): Szolgáltatásaink árát a Liza Dekor Bt., OTP Banknál vezetett a 11712004-20137498 bankszámla számra is utalhatja a rendelési szám (megrendelés visszaigazoló oldal és levél tartalmazza) közleményként való megadásával. Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelését csak a pénz számlánkra való beérkezése után tudjuk teljesíteni, ami órákba, szélsőséges esetben napokba telhet
Külföldi banki átutaláshoz szükséges információk: Bank neve: OTP Zrt., IBAN szám: HU92 11 1 2004 2013 7498 0000 0000, Swift kód: OTPVHUHB
Utólagos banki átutalás cégek részére: Céges megrendelőknek előzetes megállapodás alapján 8 napon belüli utólagos átutalási lehetőséget biztosítunk.
Postai átutalás: Szolgáltatásink árát a Magyar Posta fiókjaiban feladott rózsaszín “csekken” is fogadjuk. Kérjük a rendelési számot (ötjegyű szám, amit a rendelési folyamat végén ír ki az oldalunk és a visszaigazoló levélben is benne van) ne feledje el feltüntetni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a postai átutalás átfutási ideje átlagosan 3 munkanap. Rövid határidejű, 1-2 napon belüli kiszállítás esetén a legjobb, ha a feladás után a postáról azonnal elfaxolják a feladóvevényt. Fax számunk: +36 (1) 375-8154. Postacímünk: Liza Dekor Bt. 1118 Budapest, Budaörsi út 5.
Utólagos helyszíni fizetés (utánvétel): Ebben az esetben számla vagy nyugta ellenében a címzett a futárnak fizeti ki a vásárolt áru ellenértékét.
Készpénzes fizetés: Budapesti megrendelő esetén a Virágposta futára 2.000 Ft többletköltség ellenében először felkeresi a megrendelőt, a számla vagy nyugta ellenében átveszi a küldemény árát. A virágcsokor a pénz átvétele után kerül kiszállításra. Lehetőség van az ellenérték Budapest XI. ker., Budaörsi út 5 szám alatt található virágüzletünkben történő kiegyenlítésére is, ilyenkor természetesen többletköltséget nem számítunk fel.
Fizetés florint pontokkal: A vásárlásai során kapott florint pont kedvezményeket a megrendelés kifizetésére is felhasználhatja, ha a florint pontjainak értéke teljes egészében fedezi a megrendelés árát.

Nem forint alapú bankkártyával is tudok fizetni?
Igen. A világ bármely országában kibocsátott dombornyomott VISA, és Eurocard/Mastercard kártyával lehet nálunk fizetni.

Lehet-e American Expressz kártyával fizetni?
American Expressz kártyával a Virágpostánál nem tud fizetni. Ha Amex kártyával rendelkezik kérjük válassza a Paypalos fizetési módot.

Mennyire biztonságos megadnom a bankkártya adataimat az interneten?
Gyakorlatilag 15 év alatt egyetlen kártyás visszaélésről sem hallottunk!!! Webáruházunk részére a CIB Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszeren keresztül. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. A Virágposta áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának  nem jut birtokába, abba betekintést nem nyerhet.

Mi történik a rendelés leadása után?
A megrendelési folyamat végén a weboldalunkon látni fogja, hogy sikeres volt-e a fizetés és a rendszer kiírja a megrendelés számát. Megrendeléséről részletes visszaigazolást elküldünk az Ön által megadott email címre. Ügyfélszolgálati kollégáink áttekintik a rendelés adatait, szükség esetén felveszik Önnel a kapcsolatot. Majd a kiszállítás esedékessége előtt átadják a rendelést virágkötőinknek, akik az Ön kívánsága szerint összeállítják a virágcsokrokat és megírják az üdvözlő kártyát. A futár a megadott kézbesítési címen átadja a virágküldeményt a címzett részére.

3.  Garanciával, minőséggel kapcsolatos kérdések

Hogy lehetek biztos benne, hogy azt kapom, amit megrendeltem?
A cégünk mögött álló több évtizedes tapasztalat és vevőbarát üzletpolitikánk feljogosít bennünket arra, hogy a virágcsokrainkra 100%-os minőségi garanciát vállaljunk. Garantáljuk, hogy az általunk kiszállított virágok frissek, a képen látottatoktól csak minimálisan térnek el. A virágcsokrainkra mosoly garanciát is vállalunk, hisz biztosak vagyunk benne, hogy a megajándékozottnak boldog pillanatokat, felejthetetlen élményt jelentenek csokraink.

Mit jelent a cseregarancia?
Amennyiben a címzett vagy a megrendelő átvételkor vagy az azt követő 48 órában jelzi, hogy nem elégedett a kiszállításra kerülő virágkompozícióval, ill. szolgáltatásunkkal, vállaljuk, hogy a kiszállított virágot saját költségen kicseréljük. Nincs vita, nincs magyarázkodás, de azt a további hibák megelőzése miatt meg fogjuk kérdezni, hogy Ön pontosan mit tapasztalt.

Hogy jelezhetem, ha minőségi problémám van?
Ha minőségi problémát észlel, nem elégedett, kérjük, azonnal jelezze a futárnak vagy ügyfélszolgálatunknak emailben az info@viragposta.hu címen vagy telefonon az 1/375-8154-es számon. Természetesen, azt is nagy örömmel és köszönettel vesszük, ha pozitív visszajelzést kapunk!

4. Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?
A budapesti kiszállítás díja egységesen 1.500 Ft. Más címeknél településenként eltérő. Az adott településre vonatkozó pontos díjtételt a “Szállítási díjak” oldalunkon találja meg.

Több csokrot rendelek, hányszor kell megfizetnem a kiszállítási díjat?
A kiszállítási díj kézbesítési címenként egyszer fizetendő. Ha ugyanarra a címre több virágcsokrot rendel, a díjat csak egyszer kell megfizetnie. Eltérő címekre történő rendelésnél mindenegyes címnél egyszer esedékes a szállítási díj.

Mikor szállítják ki a virágokat?
A virágküldeményeket hétfőtől szombatig 9 és 20 óra között szállítjuk, az Ön által megadott időintervallumban. Vasárnapi és hivatalos ünnepnapokon kézbesítést csak néhány rendkívüli esetben (pl. Anyák napja, Valentin nap, Nőnap) végzünk. Ettől eltérő időpontra vonatkozó igényével kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állnak szolgálatára, hogy megtalálják a megoldást.

Mi történik, ha nincs otthon a címzett?
Virágposta kiszállítási szabály No. 1.: “Csokrot nem hozunk vissza”! Mindent megteszünk, hogy a virágküldeményt megkaphassa a címzett. Ha a megajándékozottat nem találjuk otthon, akkor a futár megkeresi a legjobb megoldást a kézbesítésre. Először is telefonon hívjuk a címzettet, ezért fontos megadni az ő számát. Ha nem érjük el, akkor megpróbáljuk Önt elérni. Ha ez sem megy, keresünk egy megbízható szomszédot, a címzett ajtaján pedig egy értesítőt hagy, hogy hol veheti át a címzett a virágot. Ha szomszédot nem találunk, akkor megpróbáljuk biztonságos, zárt helyen (kapun, rácson belüli) elhelyezni a virágokat. Ha ez sem megy, akkor visszük a csokrot vissza a bázisra és hagyunk egy értesítést a címzettnek (de ez nagyon-nagyon ritkán fordul elő).

5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
A Virágposta ügyfélszolgálat elérhetőségei hétfőtől péntekig ig 9 és 18.30 óra között, szombaton 9 és 16.30 között:
Telefon/Fax: +36 (1) 375-8154
Email: info@viragposta.hu
Személyesen is szeretettel várjuk üzletünkben nyitvatartási időben. Virágposta Virágboltja 1118 Budapest, Budaörsi út 5.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a belépéshez szükséges jelszavam?
A belépési ablak alatt az “Elfelejtett jelszó” szövegre kattintva lehetősége van új jelszót kérni. Az email címének megadása után erre a címre elküldünk egy levelet. A levélben található linkre kattintva megadhatja az új jelszavát. Minden más adatai változatlanok maradnak, természetesen a megszerzett florint pontjai sem tűnnek el.

Mit csináljak, ha a rendszer nem fogadja el a jelszavam?
Ha rendszer többszöri kísérletre sem fogadja el a jelszavát, először a kisbetű, nagybetű beállítást (Caps Lock gomb) ellenőrizze. Ha a kísérlet ezután is sikertelen, kérjen új jelszót a bejelentkezési ablak alatti “Elfelejtett jelszó” szövegre kattintva. Adja meg email címét, majd a kapott levélben található linkre kattintva változtassa meg jelszavát. A jelszóváltással adatai változatlanok maradnak és természetesen a megszerzett florint pontjai sem tűnnek el. Ha ezzel a módszerrel sem sikerül belépnie rendszerünkbe, kérjük keresse fel az ügyfélszolgálatunkat. Segítünk!

Milyen gyakran küldenek hírlevelet?
Újdonságokat, érdekességeket, akciókat tartalmazó hírleveleinket alaklomszerűen, havonta maximum 2-3 alkalommal küldjük. Törzsvásárlóink a hírlevélből értesülhetnek az igen kedvező, limitált időszaki ajánlatainkról.

Hogyan tudok a hírlevélről leiratkozni?
Minden hírlevelünk végén megtalálható a leiratkozó link. Kérjük kattintson arra, ha a továbbiakban nem szeretne hírleveleket kapni.

Egy hasznos oldal, érdekességekkel itt>>>

A weboldalon cookie-kat/sütiket használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. A coockie-k személyek azonosítására nem alkalmasak. Részletes leírás