Ma November 21. Olivér napja.
Ne feledje! holnap Cecília napja
November 25. Katalin napja.

Vevőszolgálat

Az alábbiakban olvasható Általános Szerződési és Felhasználási feltételek tartalmaz minden fontos információt a Virágposta honlapján történő vásárlás menetéről és a vásárlási lehetőségekről, ill. a vevők jogairól, biztonságáról.

Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez és megtekintéséhez kattintson ide.


Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Virágposta webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket! A Virágposta webáruházban történő vásárlás, ill. felhasználói regisztráció feltétele az Általános Szerződési Feltételek elfogadása.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken szívesen állunk rendelkezésére!

Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (ÁSZF) tartalma:


I. Az Eladó, vagyis a Virágposta webáruház üzemeltetőjének adatai

Cégnév: Liza Dekor Bt.
Székhely: 1118 Budapest, Budaörsi út 5. (Itt virágüzlet és ügyfélszolgálati iroda is működik. Nyitvatartásunk: hétfő-péntek: 9-19-ig, szombat: 9-17-ig)
Adószám: 28254061-2-43
Cégjegyzék szám: 01-06-788185
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési szám: NAIH-125577/2017
Számlaszám : OTP Bank 11712004-20137498
IBAN: HU92  1171 2004 2013 7498 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Elektronikus elérhetőség: info@viragposta.hu
Telefonos elérhetőség: +36/1/375-8154 és +36/70/369-8994
Fax.: +361/375-8154
Skype: viragposta
Cégvezető: Szabó Róbert



Szerződés nyelve: magyar
Irányadó jog: magyar


II. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Termékeink: virágcsokrok, virágkompozíciók, koszorúk, ajándékkosarak, virágos ajándékok, zöldnövények. Kiegészítőként forgalmazunk továbbá édességeket, alkoholos italokat, dísztárgyakat, ajándéktárgyakat, játékokat.
Fő szolgáltatásunk: a megrendelt termékek (virágkompozíciók stb.) házhozszállítása Budapesten és vidéken, ill. a megrendelt termékek elkészítésének és házhozszállításának megszervezése és lebonyolítása országos partnerüzlet hálózatunk segítségével. További szolgálatatásaink: rendezvények virágdekorációja, irodák, cégek, szállodák, üzletek virág- és növénydekorációja.

Munkatársaink és partnerüzleteink mindent megtesznek, hogy kiszállított kompozíciók virágösszeállításában, színeiben, formájában, hangulatában és méretében a lehető legjobban megközelítsék a képen láthatót. A virágok időszakos termékek, éppen ezért közülük nem minden kapható az év minden napján a virágpiacon, ezért a Virágposta weboldalán sem. Nem tudunk állandó garanciát biztosítani a különleges virágok állandó országos kaphatóságáért - különösen, ha a rendelést rövid határidőre (48 órán belüli kiszállítással) kérik. A kiszállításra kerülő virágkompozíciók a virágok természetéből adódóan egy kissé eltérhetnek a webáruházban látható képektől. Minden Virágpostás kompozíció egy egyedi alkotás friss virágokat felhasználva. Ha egy bizonyos virágfajta nem beszerezhető, azt más hasonló értékű és jellegű virággal helyettesítjük. Rózsacsokor (legfőképp piros rózsa) megrendelése esetén nem helyettesítünk más virággal.


III. Általános információk
A megjelenített termékek online, ill. telefonon és személyesen is megrendelhetőek házhoz szállítással vagy üzletünkben történő átvétellel.

III/1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek, (ugyanakkor kártyás vagy Paypalos fizetés teljesíthető dollár (USD) euro (EUR) vagy máspénznem alapú kártyával is). Az árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, továbbá az üdvözlőkártyát, koszorúk esetében a szalagot. A termékek ára csak abban az esetben tartalmazza a képen látható vázát, kosarat, kaspót, tálat, virágtartót, ha a termék leírásában ez szerepel. A megjelenített árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Árváltozások: A virágok árának szezonális változásai vagy más okok miatt a Virágposta árai változhatnak. A virágok esetében ez szerencsére nem mindig emelkedést jelent. Ilyen esetekben mindig a megrendeléskor aktuális (vagyis kifizetett, illetve visszaigazolt) ár az érvényes. Ez érvényes az akciós árakra is. A Virágposta fenntartja a jogot, hogy árait előzetes bejelentés nélkül is megváltoztassa.

A Virágposta nem vállal felelősséget az árazási hibákért, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0 Ft"-os vagy "1 Ft"-os árért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. A Virágposta ez esetben felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy a vásárlástól való elállást.


III/2. A Virágposta webáruház működésével kapcsolatban az Eladó nem felelős az alábbiakért:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely irat - függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezett - elvesztése vagy megsemmisülése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

 
IV. A rendelés lépéseinek bemutatása

0.  A Virágküldemény kiválasztása: kattintson a „Virágküldés” gombra. Ha szeretné a kompozíciót jobban megcsodálni, kattintson a képre vagy a Bővebben gombra. A nagyobb képre kattintva a virágkompozíciót egészen nagy, részletgazdag képen is megtekintheti. A nagyobb kép mellett itt további információkat találhat, majd továbbléphet a „Tovább Virágküldés” gombbal. (Ha már korábban vásárolt a Virágpostán, érdemes felhasználónevével és jelszavával belépnie, mert a már korábban megszerzett florint pontjait úgy tudja csak felhasználni.) A megrendelés megkezdése külön regisztráció nélkül is lehetséges.
Az így kiválasztott termék a „Kosár”-ba kerül. Ezután Ön választhat, hogy a termék menüpontokra kattintva további virágokat választ ki, vagy továbbhalad és befejezi a megrendelést.
A kosár használata: Ön A Virágküldés gombra kattintva tetszőleges számú virágkészítményt helyezhet a kosárba, ezeket így egymás mellett újra megnézheti, összehasonlíthatja megjelenés és ár szempontjából. A kosárba helyezett termékek közül bármelyiket bármikor törölheti. Arra is van lehetősége, hogy egy címre több virágot is küldjön egy időben.  Ha több különböző címre szeretne virágot küldeni, azt külön rendelésként tudja csak feladni.

1. A címzett és a kiszállítás adatainak, az üdvözlőkártya, ill. a szalagszöveg megadása. Ha több virágot küld egy címre, akkor a csokor vagy a címzett nevének megadásával meghatározhatja, hogy melyik csokorhoz melyik üdvözlőkártyát mellékeljük. (Pl. Két csokrot küldene: egy vörös rózsásat és egy fehér rózsásat. Ekkor a kártyaszöveg Rovatba beírhatja: Vörös csokor, Nagy Józsefnének: Szeretlek! Józsi ; Fehér csokor Nagy Pálné: Drága édesanyámnak szeretettel! Józsi) Így tudni fogjuk, hogy melyik csokrot ki kapja és melyik kártyát mellékeljük. A kártya kb. névjegykártya méretű, a megadott szöveget írjuk rá kézzel, és kis borítékban mellékeljük a virághoz.
A „Megjegyzés” rovatba beírhatja, hogy milyen alkalomra küldi a virágot. Ha a címzettről is tájékoztatást ad néhány szóban (életkor, stílusa modernebb vagy inkább konzervatív stb.), akkor virágkötőink igyekeznek ennek megfelelően alakítani a kompozíció vagy az "egyedi csokor" hangulatát.
A „Kiszállítást” segítő információk rovatba írhatja be, hogy a címzett kb. mikor található a megadott címen (pl.: Általában 17 óra után van otthon; Munkahely, 16-ig található bent stb.). De szintén nagyon hasznos lehet egy néhány szavas útbaigazítás futárunknak, hogy minél biztosabban megtalálja a címet.
A program a címzett adatait későbbi felhasználáshoz eltárolja, így ha Ön legközelebb ugyanoda szeretne virágot küldeni, nem kell az összes adatot újra beírnia.
Ezután a „TOVÁBB A vásárlás folytatása” gombra kattintva továbbhaladhat.

2. A választható kiegészítők oldalon választhat a virág mellé édességet, italt, vázát, vagy akár extra díszítést. (További információ erről a VIII. pontban.)

3. A Fizetési mód választása oldalon 8 féle fizetési mód közül választhat (Részletes információ ezekről a IX. pontban). Itt adhatja meg a felhasználandó florint pontjai értékét is. (A florint pontokról részletesen a X. pontban olvashat.)

4. Megrendelői és számlázási adatok: Aki még nem vásárolt nálunk itt regisztrálhat, és itt adhatja meg az áfás számla kiállításához és elküldéséhez szükséges adatokat. A megrendelői adatokat több mint egy évtizede bizalmasan kezeljük, aokat harmadik félnek soha nem adtuk ki, és a jövőben is mindig így járunk el. Ugyanakkor a rendelés sikeres kiszállításához szükség lehet a megrendelővel való kapcsolatfelvételre, ami pontos adatok megadása esetén lehetséges. Az e-mail címre küldi ki rendszerünk a regisztrációt igazoló és a rendelés továbbítását nyugtázó levelet, és a jövőben ez az e-mail cím lesz a vásárló felhasználói azonosítója is. Ezzel és a megadott jelszóval tud következő vásárlása esetén belépni. Később belépés után lehetősége lesz az adatok módosítására, az „Elfelejtett jelszó”-ra kattintva új jelszót választhat.

5. A rendelés jóváhagyása oldalon áttekintheti a rendelése minden adatát és jóváhagyhatja, befejezheti a rendelést. Amennyiben bármelyik adatot módosítani szeretné, módja van arra, hogy a Virágposta kezelőfelületén taláélható „VISSZA” gomb használatával visszalépjen arra, az oldalra, ahol a módosítani kívánt adatok találhatók és módosíthatja azokat. A rendelési folyamat befejezése után a választott fizetési módtól függően továbbítjuk Önt a CIB Bank, vagy a Paypal oldalára. Egyéb fizetési módok esetén a rendelés befejeztével kiírjuk Önnek megrendelése számát.

A megrendelés elküldését követően automatikus e-mailt küldünk, ami tartalmazza a megrendelés adatait és a bankkártyás/PayPal fizetési tranzakció eredményét is. Ez az e-mail nem minősül a rendelés elfogadásának, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és Eladó felé történt továbbítását nyugtázza.
 

Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezek alapján kerül szállításra, illetve számlázásra a termék. A Virágpostánál vállaljuk, hogy a lehető legtöbbet megtesszük, annak érdekében, hogy a megrendelt virágküldeményeket eljuttassuk a címzetthez, hiszen a mi sikerünket az elégedett megrendelők adják. Mindazonáltal abban az esetben, ha a kézbesítés a hibás vagy hiányos címzés miatt hiúsul meg, a küldemény árát nem áll módunkban visszafizetni. Ismételt kiszállítást csak külön szállítási díj ellenében vállalunk. Ha a megrendelő nem kér ismételt kiszállítást, akkor a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágküldeményt.

A megrendeléseket iktatjuk, egyedi rendelés számmal. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők. A megrendelésről a vevőnek igény szerint részletes számlát küldünk e-mailben vagy postai úton.

A webáruházban az online elküldött megrendelés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés - amennyiben a felek nem kötnek más megállapodást - úgy válik érvényessé, hogy a Virágposta igazolást kap a megrendelt termék(ek), szolgáltatás(ok) vételárának kifizetéséről. A megrendeléseket "függőben" tartjuk mindaddig, amíg a befizetés vagy annak igazolása be nem érkezik irodánkba. A leadott megrendelést ezt követően tudjuk teljesíteni. Bővebb információ a Fizetési módok résznél.


Tanácsok az Adatlapok kitöltéséhez (hogy a virágküldemény minél biztosabban célba érjen)

A címzett adatai:
a) A címzéshez feltétlenül írja be az emeletet és az ajtószámot.
b) Ha munkahelyre küldi a virágot, a "kiszállítást segítő információk" rovatba kérjük, írja be a cég nevét.
c) Előfordulhat, hogy a címzett neve az ajtón, a csengőn, ill. a lakójegyzékben nem szerepel. Ha Ön tudja, hogy milyen név van kiírva, kérjük, írja be azt a "kiszállítást segítő információk" rovatba. (pl.: A csengőn "Szabó János" név szerepel)
d) Kérjük, adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén futárunk időpontot tudjon vele egyeztetni. Ezt a számot természetesen csak akkor használjuk, ha feltétlenül szükséges, hiszen mi sem szeretnénk a meglepetést elrontani.
e) Olyan időpontra rendelje a virág kiszállítását, amikor a címzett biztosan az adott címen tartózkodik.

A megrendelő adatai:
a) Nagyon hasznos lehet esetenként, ha futárunk el tudja Önt érni telefonon. Ezért kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amelyen Ön a virágkiszállítás időpontjában elérhető.
b) Ha Ön hosszabb ideje nem rendelt nálunk feltétlenül ellenőrizze, hogy a megadott felhasználói adatok helyesek-e.
c) A számlázási adatokhoz azt a nevet és címet írja be, amit a számlán a "vevő neve, címe" rovatában szeretne szerepeltetni.

Virágrendelési Tippek:

  • Jelentősebb névnapok és egyéb virágos alkalmak (Valentin nap, nőnap, anyák napja, ballagás stb.) előtt célszerű minél hamarabb (3-5 nappal előbb) leadni a rendelést, hogy azt biztosan teljesíteni tudjuk.
  • Megrendelését érdemes legalább 24 órával a kívánt kiszállítási időpont előtt leadnia, mert így a megrendelés után beszerzett legfrissebb virágokból tudjuk elkészíteni Önnek a csokrot, virágtálat.
  • Amennyiben több különböző címre szeretne csokrot küldeni, azt több külön megrendelésként tudja elküldeni.
  • Ha egy címen több címzettnek szeretne virágot küldeni (pl. egy munkahelyre vagy egy csaldádba), azt egy rendelésben is feladhatja. a csokor vagy a címzett nevének megadásával meghatározhatja, hogy melyik csokorhoz melyik üdvözlőkártyát mellékeljük. (Pl. Két csokrot küldene: egy vörös rózsásat és egy fehér rózsásat. Ekkor a kártyaszöveg Rovatba beírhatja: Vörös csokor, Nagy Józsefnének: Szeretlek! Józsi ; Fehér csokor Nagy Pálné: Drága édesanyámnak szeretettel! Józsi)
  • Nagyobb tételű "tömeges" virágküldés: Előfordulhat, hogy egy cég vagy intézmény bizonyos alkalmakkor (nőnap, nagyobb névnapok, évfordulók, karácsony) egy nagyobb kör számára szeretne ajándékot küldeni. Ez esetben feltétlenül vegye fel velünk telefonon (1/375-8154) a kapcsolatot, hogy az igények pontos ismeretében valóban testre szabott ajánlatot adhassunk.


V. A megrendelések feldolgozása

Megrendelések leadására a hét minden napján, 24 órában van lehetőség. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 órától 18 óráig. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az a követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Mindent megteszünk, hogy a beérkezett megrendeléseket a megrendelő igényei szerint teljesítsük, mindazonáltal fenntartjuk a jogot a beérkezett megrendelések felülvizsgálatára és visszautasítására, módosítására abban az esetben, ha pl. a vásárló megrendelésénél nem veszi figyelembe jelen ÁSZF-ben foglaltakat, vagy a megrendelés a kívánt módon objektív okok miatt nem teljesíthető (pl. 1 órán belüli kiszállítás egy távoli helyre). Ha a megrendelés teljesítése csak részben/módosítva lehetséges, erről igyekszünk értesíteni a megrendelőt. Ha a tájékoztatás /egyeztetés nem lehetséges (pl. nem érjük el a megrendelőt telefonon, vagy időeltoldás miatt nem lehetséges az egyeztetés) a Virágposta jogosult egyoldalúan eldönteni, hogy mi a megrendelés teljesítésének lehetséges legjobb módja. Amennyiben a leadott megrendelés rajtunk kívül álló ok miatt visszautasításra kerül vagy teljesítése egyáltalán nem lehetséges, a vásárló által befizetett összeget teljes egészében vagy az indokolt költségek (pl. banki tranzakciós díjak, nemzetközi hívás telefonköltsége, ügyintézési díj) levonásával visszafizetjük.


VI. A megrendelt termék házhozszállítása, szállítási díjak

VI/1. Kiszállítási időpontok
Kiszállítást hétfőtől szombatig, délelőtt 9 és este 8 óra között vállalunk figyelembe véve beszerzési, elkészítési és szállítási időt. A telephelyről 9 órakor indulunk. Ha ettől eltérő időpontra szeretne virágot küldeni, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az 1/375-8154-es számon. Vasárnapra és a hivatalos "piros betűs" ünnepnapokra nem tudunk kiszállítást vállalni. Kivételes vasárnapi kiszállítás: anyák napja, ill. ha Valentin nap, Nőnap vagy ha az Anna, Mária, Erzsébet, Katalin névnapok valamelyike vasárnapra esik. Ezeken a napokon vasárnap is szállítunk.

VI/2. Szállítási gyorsaság, pontosság: a munkanapokon - magyar idő szerint - délután 13-ig (szombaton 11-ig) beérkező megrendelések esetében vállaljuk, hogy a virágküldeményt akár még aznap kiszállítjuk. A megrendelések elkészítéséhez és kiszállításához általában legalább 3 órára van szükség. Amennyiben szeretné, hogy megrendelését 4 órán belül kiszállítsuk, kérjük először telefonon egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal. A délelőtt 11 óra előtti kiszállítási időpontra szóló megrendelések kiszállítását csak abban az esetben tudjuk garantálni, ha a megrendelés az előző munkanap 16 óráig beérkezik hozzánk.
A "kiszállítási intervallum (óra)" rovatban legalább 2-3 órás időintervallumot adjon meg. A pontos időpontra kért szállítást plusz-mínusz 30 perces időhatáron belül vállaljuk.  Ez alól természetesen kivételt jelentenek a koszorúk és sírcsokrok, amelyekkel minden esetben legalább 30 perccel a szertartás időpontja előtt a helyszínen vagyunk. Koszorúk, sírcsokrok aznapi kiszállítását csak előzetes egyeztetés után tudjuk vállalni.

VI/3. Budapestre és vonzáskörzetébe a virágkiszállítást saját futárunkkal végezzük. A kiszállítás költsége Budapest területén egységesen 2.700 Ft. A budapesti központunkból szállítunk a Budapest vonzáskörzetébe tartozó településekre. Ezen települések listája és a vonatkozó szállítási díjak megtalálhatók a honlapunkon.

VI/4. Országos Virágküldés partnerüzleteinken keresztül:
A Virágpostával az ország szinte minden településre küldhet friss virágot. A megrendelést a céltelepüléshez lehető legközelebb lévő partnerüzletünknek továbbítjuk. A virágküldeményt partnerüzletünk készíti el és szállítja ki. A lehetséges céltelepülések pontos listája és hozzájuk tartozó szállítási díjak a felső menüsoron: Szállítási díjaink menüpontban találhatóak.

Budapestre és vonzáskörzetébe valamennyi készítményünk küldhető. Ezt a termékek leírásában a "Csak Budapestre és vonzáskörzetébe küldhető!" Az ország más részébe helyi partnerüzleteinken keresztül azok a készítmények küldhetők, amelyek mellett a szöveges leírásban ezt külön feltüntettük "Országosan küldhető". Ha olyan készítményt rendel vidékre, ami csak Budapestre küldhető, akkor kollégáink a helyi készletek függvényében igyekeznek az eredeti készítményhez leginkább hasonlító kompozíciót elkészíteni. Ez - azonos érték és jelleg mellett - eltérhet az eredetileg megrendelttől.

VI/5. Mi történik a megrendeléssel, ha címzett nincs otthon, illetve nem elérhető?
Abban az esetben, ha a címzett a kiszállítás időpontjában nem elérhető, a következő lehetőségek közül választhatunk:
a) A virágfutár a küldeményt egy megfelelő zárt helyen (pl. rácsos ajtón belül) hagyja a címzett ajtajánál.
b) A virágfutár a küldeményt átadja egy szomszédnak, és értesítést hagy a címzett ajtaján arról, hogy kitől tudja átvenni a csokrot.
c) A virágfutár felhívja a címzettet, és egyezteti vele az átadást.
d) A virágfutár értesítést hagy a címzett ajtaján, kérve, hogy hívja fel a Virágpostát a küldemény átadásának megbeszélésére.
e) Ha a címzett munkahelyére küldték a csokrot, akkor a virágfutár elhelyezi a csokrot (lehetőleg vízben) a címzett asztalán vagy átadja egy munkatársának - kérve, hogy amint visszaér helyére, adják át neki.
Ha nem szeretné, hogy a címzett távolléte esetén valamelyik fenti megoldást válasszuk, kérjük, mindenképpen jelezze ezt a "Kiszállítást segítő információk" rovatban.

VI/6. Különleges kiszállítási helyszínek.

  • Munkahelyre történő szállítás esetén szükséges lehet a címzett szobaszámának, a részlegnek vagy osztálynak a megadása.
  • Kórházba történő szállítás esetén szükséges az osztály, a kórterem és szoba számának megadása is. Kórházi kézbesítést csak abban az esetben tudunk garantálni, ha az intézmény aktuális szabályzata nem tiltja a látogatást, illetve virág beszállítását.
  • Szállodába történő szállítás esetén szükséges a szobaszám és a vendég(ek) nevének (csapat, pár...etc) megadása. A kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
  • Repülőtér, kikötő, pályaudvar stb.: Kiszállítást csak előzetes telefonos egyeztetés után tudunk vállalni. Fogadócsokor esetén szükség lehet a pontos járatszám, érkezési időpont esetleg egyéb kiegészítő adatok megadására. Mivel gyakran előfordulhatnak járatkésések, ami miatt csak hosszabb várakozással tudjuk átadni a csokrot, 1/2 óránál hosszabb járatkésés esetén jogosultak vagyunk az átadás megtagadására. Ez esetben a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágot.
  • Laktanya: Kézbesítést csak abban az esetben tudunk garantálni, ha az intézmény szabályzata engedélyezi a beszállítást.
  • Temető: Temetőben lévő sírra csak a pontos adatok (elhunyt neve, parcella és sírszám, temetés időpontja) megadása esetén, 3.000 Ft külön szállítási díj ellenében tudjuk vállalni a kiszállítást.
  • Különleges igények lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

VI/7. Szállítási Vis major: Rendkívüli forgalmi dugók, zavargások, tüntetések miatti útlezárások, rendkívüli időjárás: szokatlanul nagy havazás, ónos eső, természeti katasztrófa: pl. árvíz esetén előfordulhat, hogy a kézbesítés csak nagy késéssel vagy egyáltalán nem lehetséges. Ilyen esetekben a késésért vagy a kézbesítés elmaradásáért a Virágposta nem tehető felelőssé. Ha a folyamatban lévő kiszállítás hiúsul meg Vis major ok miatt, akkor a megrendelő nem igényelheti vissza a vételárat.

VI/8. Kiszállítási időpontok nagyobb virágos ünnepeken:
Anyák napján (május első vasárnapja), Valentin napon (febr. 14.), nőnapkor (március 8.), Karácsony előtt, dec. 23-án a Virágposta nem vállal pontos időpontra történő kiszállítást. Ezeken a napokon csak délelőtti (8-13 óra között), délutáni (12-17 óra közötti) vagy esti (17 óra utáni) kiszállítást tudunk vállalni. Ezeken a napokon a Virágposta fenntartja a jogot, hogy az aznapi kiszállítással történő megrendelés felvételt felfüggessze. Erről honlapunkon, előzetes tájékoztatóinkban, e-mailekben tájékoztatjuk a vásárlóinkat/látogatóinkat.

VI/9. Hosszabb vállalási határidő
Egyes külön jelzett kompozíciók elkészítését csak hosszabb (24-48 óra) határidővel tudjuk vállalni. A készítmény mellett található bővebb leírásnál mindig ellenőrizze, hogy a rendelt kompozíció nem tartozik-e éppen ebbe a körbe, mert ilyen esetben értelemszerűen nem tudunk aznapi kiszállítást vállalni.

VI/10. Időeltolódás: Amennyiben Ön megrendelését külföldről adja fel, kérjük, mindig vegye figyelembe, hogy a fenti időpontok magyarországi helyi idő szerint értendőek.

VII. Virágküldés EMS-sel
Az EMS Küldést elsősorban abban az esetben ajánljuk, ha egy kifejezetten távol eső településre egyetlen partnerüzletünk sem tud saját futárával kiszállítást vállalni
VII/1. Az EMS gyorsposta a Magyar Posta Rt. szolgáltatása, mely arra hivatott, hogy a postai csomagok hamarabb célba érjenek, mint a hagyományos módon feladott küldemények. Az EMS gyorspostával történő virágküldés kérhető bárhová az ország területére. Figyelem! EMS-sel csak azok a készítmények (főleg orchidea, anthúrium) küldhetők, ahol azt külön jelezzük: "EMS-sel az egész országba küldhető!" A virágok dobozba csomagolva kerülnek kiszállításra. Csomagolásnál is igyekszünk a lehető leggondosabban eljárni, de jeleznünk kell, hogy az esetlegesen az EMS gyorsposta hibájából elvesző vagy megsérülő küldeményekért nem áll módunkban felelősséget vállalni. Ugyanez vonatkozik arra az esetre, ha a kézbesítés meghiúsul, vagy a címzett nem veszi át a csomagot. Az EMS szolgáltatás 5.200 Ft felárért vehető igénybe. A megrendelőlapon a címzett adatainak megadásánál van lehetőség az EMS gyorsposta opció választására.

VII/2. EMS-sel a virág mellett kiegészítőként palackozott italok nem küldhetőek!

VII/3. EMS szállítási határidők: Hétfőtől csütörtökig a 12 óráig beérkező megrendeléseket másnap reggel 8-12 óra között kézbesítik. Szombati kiszállítás csak kiemelt településekre lehetséges. Ezek listáját a honlapunkon "Szállítási díjak" menüpontban a lap alján találja. Pontos kézbesítési időpont az EMS esetében nem kérhető. Ha az első kiszálláskor az átadás nem sikerül, az EMS gyorsposta aznap délután újra megkísérli a csomagot átadni.

VIII. Kiegészítők rendelése
Kiegészítő alatt a virággal együtt küldhető ital, édesség, váza, plüssfigura, egyéb ajándék értendő.
VIII/1. Kiegészítők választása - A kínálatunkban automatikusan rendelhető kiegészítők termékek megtekinthetők a "Kiegészítők" menüpontban. A kiegészítőket a megrendelési folyamat során a második lápésben a "Választható kiegészítők" pontban rendelheti meg. Lehetőség van többféle kiegészítő megrendelésére, a virág és a kiegészítők ajándékkosárba tételére, így az édességekkel, italokkal sokkal nagyobb, értékesebb ajándék összeállítására. Egyedi ajándékkosár összeállításában ügyfélszolgálatunk is készséggel segít az 1/375-8154-es számon.

VIII/2. Kiegészítő küldés vidéki partnerüzleteinken keresztül: az eltérő helyi beszerzési lehetőségek miatt előfordulhat, hogy bizonyos kiválasztott édességet italt más hasonló értékű és jellegű termékkel kell behelyettesítenünk. Például egy kisebb településen, rövid idő alatt, különleges kiegészítők nem beszerezhetőek. Ezt jelezzük a kiegészítők termékleírásában: "Főleg Budapestre és vonzáskörzetébe küldhető!"  Ebből eredően előfordulhat, hogy a címzett más márkájú, de hasonló értékű italt, édességet vagy plüssállatot stb. fog megkapni. Természetesen, ha valaki pezsgőt szeretne küldeni, akkor a címzett pezsgőt fog kapni, nem plüssfigurát és csokoládé helyett sem fogunk Martinit kiszállítani, de az lehet hogy a pl. Mozart szív helyett más hasonló értékű csokoládét fogunk szállítani. Ha két kiegészítő között értékbeli különbség van, akkor a partnerünk nagyobb értékű virágot készít kompenzációként.

VIII/3. Üdvözlőkártya: A kiválasztott virág mellé a csokor jellegének és az alkalomnak megfelelő üdvözlőkártyát helyezünk kis borítékban az Ön által megadott szöveggel. Erre a kártyára kb. 120-140 karakternyi szöveg fér. Az üdvözlőkártya árát a küldemény ára magában foglalja.


IX. Fizetési módok
A Virágposta webáruházában jelenleg nyolcféle fizetési módra van lehetőség: bankkártyás, Paypal, banki átutalás, céges partnereinknek utólagos banki átutalás, postai átutalás (rózsaszín csekk), készpénzes fizetés futárunknak - címzett fizet átvételkor, készpénzes fizetés - megrendelő fizet, florint pontokkal vagy előre vásárolt kuponnal történő fizetés.

1. Bankkártyás fizetés: Ez a leggyorsabb és legkényelmesebb fizetési lehetőség. Miután a megrendeléshez kapcsolódó összes adatot beírta és elküldte nekünk, a rendszer csatlakozni fog a CIB Bank bankkártyás fizető oldalához. Itt adhatóak meg bankkártya adatok. Hangsúlyozzuk, itt csak a megrendelő és a Bank áll egymással kapcsolatban, így a megadott adatokat a Virágposta nem látja, és hozzá sem férhetünk. Sikeres fizetés esetén a megrendelés a CIB Bank visszajelzésével válik érvényessé. Ezt azonnal megkapjuk a fizetési tranzakció után. A fizetéshez dombornyomott VISA, Maestro és Eurocard/Mastercard kártyákat lehet használni. Egyes bankok engedélyezik electron kártyák használatát, erről a kártyakibocsátó bank tud felvilágosítást adni. A CIB kártyaelfogadásról és adatbiztonságról szóló részletes tájékoztatóját itt olvashatja

2. PayPal: Már hazánkban is elérhető a PayPal, a világ egyik legbiztonságosabb, legnépszerűbb és egyben legegyszerűbb online fizetési rendszere. A PayPal bankkártyák elfogadására szakosodott nemzetközi hitelintézet. Az európai részleg Luxemburgban található. Körülbelül 190 országban használható vásárlásra és pénzküldésre 18 valutanemben (forintban is).
A Virágposta oldalán a megrendelés során a PayPal fizetési mód választása után a PayPal honlapján az utasításokat követve történik meg a fizetés. Csak a PayPalos regisztrációkor megadott egyedi e-mail cím és jelszó szükséges a tranzakciókhoz.

3. Banki átutalás: A megrendelt virág árát ebben az esetben a 11712004-20137498-as OTP bankszámlaszámra, Liza Dekor Bt. névre kérjük átutalni. A közlemény rovatban szükséges a Virágposta rendelésszám megadása. Ezt a megrendelés befejezésekor írja ki a rendszer, illetve az automatikus visszaigazoló levél is tartalmazza. A megrendelés akkor válik érvényessé, amikor bankszámlánkra az összeg beérkezett. Vegye figyelembe, hogy csak az OTP telebank és házibank rendszerén keresztül leadott átutalások kerülnek azonnal jóváírásra; más bankoknál leadott átutalások 24-48 órát vesznek igénybe.
A külföldi bankoktól érkező átutalások átfutási ideje kb. 1,5 hét. A kiszállítási idő megadásakor figyelembe kell venni ezt a tranzakciós időt is. Külföldi utalás esetén szükséges információ: bankunk neve: OTP Zrt., IBAN: HU92 1117 2004 2013 7498 0000 0000, Swift kód: OTPVHUHB
Céges megrendelőink hivatalos írásos céges megrendelés esetén megrendeléseiket 8 napon belüli utólagos átutalással is fizethetik.

4. Utólagos banki átutalás cégek részére Céges megrendelőink előzetes egyeztetés, megállapodás alapján választhatják ezt a fizetési módot. Ebben az esetben a megrendelés beérkezése után a kivánt időpontban szállítjuk a virágot, a megrendelés ellenértékéről pedig áfás számlát állítunk ki, amit a megrendelő banki átutalással teljesíthet.

5. Postai átutalás: A megrendelt kompozíció ellenértékét rózsaszín postai csekken lehet befizetni a Magyar Postán a megrendelés elküldése után. A csekk közlemény rovatában szükséges a Virágposta rendelésszám megadása. A postai átutalás ideje átlagosan 3 munkanap. A megrendeléseket akkor tudjuk teljesíteni, ha az áru ellenértéke vagy a befizetést igazoló feladóvevény elfaxolt példánya beérkezett hozzánk. Rövid határidejű, 1-2 napon belüli kiszállítás esetén a legjobb, ha azonnal feladás után a postáról elküldik faxon a feladóvevényt. Fax számunk: 1/375-8154.
Postacímünk: Liza Dekor Bt. 1118 Budapest, Budaörsi út 5.

6. A címzett fizet utánvéttel: Ebben az esetben számla vagy nyugta ellenében a címzett a futárnak fizeti ki a vásárolt áru ellenértékét.
Ha a címzett és megrendelő megegyezik, akkor is választható ez a fizetési mód. Ebben az esetben a Megjegyzés rovatban ezt jelezni szükséges.

7. A megrendelő fizet készpénzben: A Virágposta futára Budapest területén 2.000 Ft többletköltség ellenében először felkeresi a megrendelőt, számla vagy nyugta ellenében átveszi a küldemény árát. A csokor ezután kerül kiszállításra. A megrendelő telefonszámának megadása ez esetben feltétlenül szükséges. a fizetés történhet irodánkban is a Bp. XI. ker. Budaörsi út 5.-ben. Ekkor természetesen nincs többletköltség.

8. Fizetés florint pontokkal A megrendelés teljes egészében florint pontokkal kerül fizetésre. Ez csak akkor lehetséges, a florint pontjainak értéke teljes egészében fedezik a megrendelés árát. A felhasználandó florint pontokat is a "fizetési mód kiválasztása" adatlapon kell megadnia.


X. Florint pontok

Törzsvásárlói program: Virágposta fizetőeszköz, a florint!
Vásárlóink vásárlásaik 2,5%-ának értékében kedvezményre jogosító florint pontokat  kapnak. Ezek a florint pontok a későbbi vásárlások során felhasználhatóak. 1 florint az egyszerűség kedvéért mindig 1 forintot ér. Rendszerünk tárolja és a következő belépésekor kiírja, hogy mennyi florint ponttal rendelkezik a megrendelő. A megrendelés leadásakor megadható, hogy a rendelkezésre álló florintokból mennyit kíván felhasználni. Az így felhasznált florintok kedvezményként csökkentik a fizetendő összeget. A florint pontok nem évülnek el (igaz nem is kamatoznak). Ön dönt, hogy mikor használja fel őket. A florint pontok felhasználásához be kell lépni felhasználónevével és jelszavával. A florint pont át nem ruházható, készpénzre át nem váltható.
Dupla florint pontok: Ha egy naptári hónapon belül vásárlásaink a kifizetett értéke meghaladja az 50.000 Ft-ot, az adott hónapban kapott florintokat megduplázzuk a hózárást követően!


XI. A rendeléstől/vásárlástól való elállás joga

A megrendelt virágok elkészítése és kiszállítása a rendelt kiszállítás előtti munkanap déli 12 óráig e-mailben vagy telefonon lemondható a rendelési szám feltüntetésével. Ebben az esetben a megrendelés ellenértékét visszafizetjük. Ezen idő letelte után, de még a szállítás előtt csak különleges esetekben lehet módosítani a rendelésen, de az ellenérték visszatérítését nem tudjuk garantálni.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 5. § c) pontja alapján a vágott virág készítmények esetén kiszállítás után a vevő nem élhet a vásárlástól való elállás jogával tekintve, hogy a vágott virág készítmény gyorsan romlandó termék, amit a fogyasztó kifejezett kérésére állítunk elő.


XII. Minőségi észrevételek kezelése, garanciavállalás

A Virágposta a törvényi kötelezettségen túlmenő vállal garanciát. Cégünk alapvető filozófiája, hogy csak akkor lehetünk hosszú távon sikeresek, ha megrendelőink elégedettek. Ezért a mi érdekünk is, hogy minden megrendelést a megrendelő és a címzett legnagyobb megelégedésére teljesítsünk. Ugyanez az elv vezet bennünket akkor is, ha egy esetleges minőségi kifogást igyekszünk rendbe hozni. Cseregarancia: Amennyiben a címzett vagy a megrendelő átvételkor vagy az azt követő 48 órában jelzi, hogy nem elégedett a kiszállításra kerülő virágkompozícióval, ill. szolgáltatásunkkal, vállaljuk, hogy a kiszállított virágot saját költségen kicseréljük.
Extra 100%-os pénzvisszafizetési garancia:
Törzsvásárlóink - akik korábban legalább 5 alkalommal rendeltek a Virágpostától - reklamációjuk során a cseregarancia helyett élhetnek a teljes pénzvisszafizetési garanciával. Amennyiben a kiszállítástól számított 48 órán belül jelzik, hogy nem elégedettek a kiszállított virággal, kérhetik a kiszállított virág értékének visszatérítését vagy (későbbi felhasználás céljából) florint pontban történő jóváírását.


Ha bármilyen észrevétele van, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, akár e-mailben, akár telefonon. Mi igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy segítsünk. Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, a címzett visszaküldheti a futárral a virágot és saját költségünkre azonnal kicseréljük.

Hibás vagy késedelmes elmaradó teljesítés esetén az eladó kizárólag a megrendelés értékének erejéig kötelezhető kártérítésre.

Garanciánk kiterjed a következőkre:

  • A megrendelt virágkompozíciót és kiegészítőt szállítjuk.
  • A virágok frissességére, a kiszállított kompozíció sértetlen állapotára és megfelelő esztétikai értékére.
  • A kért időpontban szállítunk (amennyiben a megrendelés jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek figyelembe vételével lett leadva)


XIII. Adatkezelés

A webáruház használata során a Virágposta a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat (megrendelő, címzett adata) bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Liza Dekor Bt./Virágposta szerződött partnere, alvállalkozója. (pl.: vidéki partner virágbolt hálózat). Harmadik személy részére személyes adatokat nem továbbítunk.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb.). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Virágposta a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Virágposta bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

A megrendelő adatait a belépés után módosíthatja. Adatai törlését bármikor kérheti írásban az info@viragposta.hu e-mail címen.

Bankkártya adatok: Fontosnak tartjuk még egyszer jelezni, hogy a Virágposta birtokába nem kerül semmilyen bankkártyával kapcsolatos adat. Ezeket Ön egy speciálisan (SSL 128 bites titkosítási eljárással) biztosított kapcsolaton keresztül közvetlenül az CIB Banknak adja meg. Így természetesen a Virágposta visszaélni sem tud semmilyen ilyen természetű adattal.

- - - -


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A Törvény szövegét itt olvashatja.


Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez és megtekintéséhez kattintson ide.

XIV. Tárhelyszolgáltató

A Virágposta webáruház tárhelyszolgáltatója a Ruffnet Zrt.
Székhely: 2724 Újlengyel, Határ u. 12.
Telephely:
Tel: +36/30-635-9037
Email: info@ruffnet.hu

. Egyéb rendelkezések

A Virágposta jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A felhasználó feliratkozhat a viragposta.hu oldalon hírlevélre. A feliratkozással a felhasználó elfogadja a Virágposta adatkezelési szabályzatát.  A felhasználó a hírlevélre vonatkozó önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A Virágposta magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@viragposta.hu címen, illetve a 06/1/375-8154-es telefonszámon (Hétfőtől péntekig 09:00-19:00, szombaton 9 és 16 óra között).

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@viragposta.hu címen, valamint a 06/1/375-8154-es telefonszámon.

A felhasználó a Virágpostával szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Virágposta székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Hatályos: 2014. június 13-tól visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.
 

------------------------------------------------------------------

 

Partnerünk: https://hu.jooble.org/állás-virágkötő